Document Type : Original Article
Author
Assistant Professor, Imam Hussein University, Tehran, Iran
Abstract
Keywords
فارسی:
۱. بیراوند، نادر؛ یعقوبیان، میثم؛ بیگدلی، حمید (1400)، بازی دیفرانسیلی دفاع هوایی با محوریتهای هواپیما و شعاع انهدام ناصفر، نشریه علمی علوم و فناوریهای پدافند نوین، سال دوازدهم، شماره 1.
۲. فروغی، محمود؛ اکرمیزاده، علی؛ باقری، مسعود (1397)، یک مدل مبتنیبر نظریه بازی برای تصمیمگیری راهبردی در جنگ سایبری، فصلنامه علمی ـ پژوهشی فرماندهی و کنترل، سال دوم، شماره 4.
۳. افراشته، اسماعیل؛ زارعچاوشی، اکبر (1399)، تخصیص منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی، دوفصلنامه بازی جنگ، دوره سوم، شماره 6.
انگلیسی:
4. Piraveenan, M. Applications of Game Theory in Project Management: A Structured Review and Analysis.
Mathematics 2019, 7, 858.
5. Nash, J.F.; others. Equilibrium points in n-person games. Proceedings of the national academy of sciences 1950,
6. Tzu, S. The art of war. In Strategic Studies; Routledge, 2014; pp. 86–110.
7. Myerson, R.B. Game theory; Harvard university press, 2013.
8. Roland, A. Technology, Ground Warfare, and Strategy: The Paradox of American Experience. The Journal of
Military History 1991, 55, 447–468
9. Edmonds, M. Land Warfare. In International Security in the Modern World; Springer, 1992; pp. 179–206.
10. Speller, I. Understanding naval warfare; Routledge, 2018.